Dobry 7,1
na podstawie 3772 recenzji

Najnowsze komentarze klientów

Wybierz rodzaj gościa
Dobry



z 3772 recenzji
  • Warunki w obiekcie / Czystość 7,1
  • Udogodnienia 5,9
  • Lokalizacja 8,7
  • Komfort pokoju 7,0
  • Ocena personelu 7,1
  • Wart swojej ceny 7,0
  • Jedzenie/Posiłki 5,7
Sortuj wg

erman – Turcja
Podróżujący służbowo
Pokój standardowy
Nocy pobytu: 6. Miesiąc pobytu: wrzesień 2014
good
location
nice helpful
Data recenzji: 25 września 2014

Chang – Singapur
Podróż z partnerem
Pokój standardowy
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: wrzesień 2014
Good location
Good location, near shopping area and good food area
It's close to the street shopping and train station and for the price, you can't really complain about the rooms (at least it's clean). wifi is very good.Front desk staff friendly n helpful! As the hotel is along Nathan Road, there is no lack of eateries and shops in the vicinity. There is a nice cafe 味王 further down from the hotel pass Exit C of Yau Ma Tei MTR. The porridge store next to it is nice too. I would consider staying here again for the convenience. Overall very happy will stay here again....
Data recenzji: 24 września 2014

Audrey – Malezja
Rodziny ze starszymi dziećmi
Pokój standardowy
Nocy pobytu: 4. Miesiąc pobytu: wrzesień 2014
Strategic Location
Strategic location, affordable rooms, efficient house-keeping service
Good location, near to MTR station and bus stations. Temple street is just nearby.
Data recenzji: 24 września 2014

Teerayu – Tajlandia
Podróżujący służbowo
Pokój standardowy
Nocy pobytu: 5. Miesiąc pobytu: wrzesień 2014
Location is one of the best
location, comfortable and value for money
such a small room but full of comfortable and clean
Data recenzji: 22 września 2014

Iris – Singapur
Rodziny ze starszymi dziećmi
Pokój standardowy
Nocy pobytu: 4. Miesiąc pobytu: wrzesień 2014
Only Location is good
It was clean, room was packed very well & it's location
I stayed there for a total of 4 nights. Not too sure if it's because I booked this room online, but the room that I first checked into was plain horrible. Firstly, the latch on the door was broken - without the chain. Secondly, the safe wasn't working properly. Thirdly, (found out after I changed room) there was a missing curtain to cover the "wardrobe". Lastly, the air-con was leaking. It was only after the air-con leaked that we requested for a change of room. They did give us a bigger room (for 3) for the night as there weren't other rooms for us. After the first night, we got back a different standard room & that's how we compared the difference. LOL was really appalled by the how the first room was. As for the staff, I think out of the 3 people we interacted with, only 1 lady was really polite and nice. The other 2 (1 lady & 1 gentleman) weren't really friendly, were without smiles and all. I think it would be better if they could be friendlier at least giving a better first impression. They also charge for leaving our luggage at the counter @ 10HKD. We had 2 luggages + 1 plastic bag and they had to charge for the plastic bag too. Was quite shocked because usually hotels don't even charge & they charge for the plastic bag too. Money wasn't the issue but it was more of the service & policy I felt. But overall, the bed was still comfy and the room was still clean so.. It wasn't that bad though improvements could be made!
Data recenzji: 22 września 2014

Jie – Chiny
Podróż z partnerem
Pokój standardowy
Nocy pobytu: 4. Miesiąc pobytu: maj 2014
heart of the town easy go anywhere
tiny but comfort,convenient,nice staff
Data recenzji: 22 września 2014

Jonathan – Filipiny
Podróż z partnerem
Pokój standardowy
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: wrzesień 2014
Very good choice
Very near train station, great services, excellent room cleanliness
Very satisfied. Good value for money. We will definitely go back again.
Data recenzji: 20 września 2014

Cecilia – Singapur
Podróż w większej grupie
Deluxe
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: wrzesień 2014
The deluxe rm was smaller then std rm
Taxi infront of hotel / mins walk to yau ma Tei mtr Stn / shopping around the hotel
1) Deluxe family room was smaller than standard room whereas some std room got bathtub 2) light was too dim 3) room telephone core keep coming out when pick up handset 4) lobby area too small / lift slow & small
Data recenzji: 18 września 2014

Lee – Malezja
Podróż w większej grupie
Deluxe
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2014
value for maney
good location ,convenience.
I will consider to stay for my next trip to Hong Kong
Data recenzji: 17 września 2014

JOLINE – Malezja
Indywidualni podróżujący
Pokój standardowy
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: wrzesień 2014
Location
near to mrt stations, clean, convenient
Data recenzji: 17 września 2014


1

Wybierz swój program lojalnościowy

Kliknij PointsMAX na górze strony i wybieraj spośród dostępnych programów lojalnościowych linii lotniczych.

2

Wybierz pokój, dla którego przyznane będą punkty

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Otrzymaj nawet do 4900 punktów

Przy każdym pokoju, którego dotyczy promocja, zobaczysz sumę przyznawanych punktów.

3

Zaloguj się i zdobywaj punkty!

  • Numer członkowski programu
  • To nie ja zatrzymam się w tym hotelu. Dokonuję rezerwacji dla kogoś innego.

Przy rezerwacji podaj swój numer członkowski w wybranym programie. Po wymeldowaniu punkty zostaną przekazane na Twoje konto. To takie proste!

Zacznij tutaj i wybierz swój preferowany program: