Wspaniały 8,3
na podstawie 1142 recenzji

Najnowsze komentarze klientów

Wybierz rodzaj gościa
Wspaniały



z 1142 recenzji
  • Warunki w obiekcie / Czystość 8,6
  • Udogodnienia 8,3
  • Lokalizacja 8,5
  • Komfort pokoju 8,4
  • Obsługa 8,3
  • Wart swojej ceny 7,8
  • Jedzenie/Posiłki 7,8
Sortuj wg

Hyerim – Korea Południowa
Indywidualni podróżujący
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: sierpień 2016
good!
Room: wide & clean but expensive...
Data recenzji: 20 sierpnia 2016

Taek-Gwang – Korea Południowa
Indywidualni podróżujący
Deluxe
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: sierpień 2016
Location is perfect
Good location. The staff is so kind. The pool on the rooftop is fantastic.
Data recenzji: 19 sierpnia 2016

Kheng – Singapur
Podróżujący służbowo
Deluxe
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: sierpień 2016
Attitude
There is no queuing pattern or system. Counter adviser simply take whoever walks in or cut in front. Front desk is not polite. I'm a customer, I don't owe the hotel anything or the staff!
Data recenzji: 14 sierpnia 2016

Jayesh – Wielka Brytania
Rodziny ze starszymi dziećmi
Deluxe
Nocy pobytu: 7. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Nice hotel and good location
A nice hotel and well connected. The staff we encountered were friendly and willing to help.
Data recenzji: 09 sierpnia 2016

Sungwook – Korea Południowa
Podróżujący służbowo
Pokój o podwyższonym standardzie
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: sierpień 2016
excellent
very good trouble
Data recenzji: 08 sierpnia 2016

YIRU – Tajwan
Podróż z partnerem
Premium
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
the concierge is terrible
Originally we were supposed to have a good stay, but it was all ruined by the inattentive and terrible concierge service next to the front desk. We bought food that requires refrigerator, we called first to inquire if the front desk could put the food in the fridge and they said yes. Then we gave our food to the concierge and remind them again that it has to be put in the fridge. When we return to the hotel ready to pick up our luggage and the food, we discovered that the food was hanged on our luggage outside the hotel, and everything got rotten. We were very angry since it's a waste of food (we could not eat it again after it's exposed in hot weather for so many hours) so we complained to the concierge manager. The manager distrusted us and treat us like we were lying. We were furious and disappointed about how Royal Garden Hotel treat its customer and reluctant to apologize when it's their staff's fault.
Data recenzji: 29 lipca 2016

Ruo – Malezja
Podróżujący służbowo
Deluxe
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Good location
Good location, expensive tho.
Data recenzji: 27 lipca 2016

Riko – Japonia
Indywidualni podróżujący
Deluxe
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
It was nice staying here.
It was my third time staying at this hotel and I thought their survise skills were getting better than previous time.
Data recenzji: 27 lipca 2016

Chiang – Hongkong
Podróż z partnerem
Superior Queen or Twin Room with Smartphone
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Comfortable
Appreciated they fulfill our requested.
Data recenzji: 26 lipca 2016

Frankie – Hongkong
Podróż z partnerem
Deluxe
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Roof top swimming pool surrounded by commercial buildings
Good location for shopping and food in this area. We enjoy the roof top swimming pool even not so big due to limited space, under the very hot season right now, it is still a good choice for hiding away from the busy life.
Data recenzji: 25 lipca 2016


1

Wybierz swój program lojalnościowy

Kliknij PointsMAX na górze strony i wybieraj spośród dostępnych programów lojalnościowych linii lotniczych.

2

Wybierz pokój, dla którego przyznane będą punkty

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Otrzymaj nawet do 4900 punktów

Przy każdym pokoju, którego dotyczy promocja, zobaczysz sumę przyznawanych punktów.

3

Zaloguj się i zdobywaj punkty!

  • Numer członkowski programu
  • To nie ja zatrzymam się w tym hotelu. Dokonuję rezerwacji dla kogoś innego.

Przy rezerwacji podaj swój numer członkowski w wybranym programie. Po wymeldowaniu punkty zostaną przekazane na Twoje konto. To takie proste!

Zacznij tutaj i wybierz swój preferowany program: