2015
Bardzo dobry 7,9
na podstawie 5236 recenzji

Najnowsze komentarze klientów

Wybierz rodzaj gościa
Bardzo dobry



z 5236 recenzji
  • Warunki w obiekcie / Czystość 8,0
  • Udogodnienia 7,4
  • Lokalizacja 9,0
  • Komfort pokoju 7,8
  • Ocena personelu 7,8
  • Wart swojej ceny 7,7
  • Jedzenie/Posiłki 6,8
Sortuj wg

Jasmine – Singapur
Podróże grupowe
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: marzec 2016
Great location, near to train station & main street
Great location, near to train station & main street, big room for 4 adults (2 queen beds) available with decent room space. Simple buffet Breakfast included too.
Data recenzji: 23 września 2016

Irene – Singapur
Podróże z partnerem
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
3rd time stay
The last time i stayed here was 8 yrs ago. The premier room is new , part of hotel is still undergoing reno and need to walk one round to ya ma tei exit 2A.
Data recenzji: 22 września 2016

Wei – Malezja
Rodziny z dużymi dziećmi
Nocy pobytu: 4. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
Good Location
Good Location
Data recenzji: 22 września 2016

Chuthit – Tajlandia
Wycieczki w pojedynkę
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
great place
good place , great location , friendly staff. definitely stay here again next time
Data recenzji: 20 września 2016

Poh – Singapur
Rodziny z dużymi dziećmi
Nocy pobytu: 4. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
Room and toilet too cramp comparing i uaed to stay in tsim sha tsui hotel.
Location great. Convenient. But room n toilet too small.
Data recenzji: 20 września 2016

Ben – Singapur
Wycieczki w pojedynkę
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
Recent Stop Over Trip in Hong Kong
The hotel is currently undergoing renovation. Sections of the hotel were block off. This could be better managed with more consideration on minimising inconveniences. Perhaps with appropriate access passage; instead of making the guest take a loop to access the hotel. Hotel staff displayed more of a careless attitude. Room cleanliness was also compromised!
Data recenzji: 19 września 2016

JASMIN – Singapur
Podróże grupowe
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
toiletries were not replenish
bath gel and shampoo comes from the same dispenser. amount was not replenish prior to our check in and we had hard time dispensing
Data recenzji: 19 września 2016

MELISSA – Malezja
Podróże z partnerem
Nocy pobytu: 4. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
GREAT LOCATION
location are good, very near to mrt station.
Data recenzji: 19 września 2016

Chung – Hongkong
Podróże służbowe
Pokój ekonomiczny
Nocy pobytu: 4. Miesiąc pobytu: marzec 2016
Nice
Nice stay
Data recenzji: 18 września 2016

Christine – Kanada
Podróże z partnerem
Premium
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
Great location!
Great location, is very convenient to heart of shopping district Mong Kok and MTR stations. The rooms are comfy and comes with a phone that you can take out for convenient travel.
Data recenzji: 18 września 2016


1

Wybierz swój program lojalnościowy

Kliknij PointsMAX na górze strony i wybieraj spośród dostępnych programów lojalnościowych linii lotniczych.

2

Wybierz pokój, dla którego przyznane będą punkty

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Otrzymaj nawet do 4900 punktów

Przy każdym pokoju, którego dotyczy promocja, zobaczysz sumę przyznawanych punktów.

3

Zaloguj się i zdobywaj punkty!

  • Numer członkowski programu
  • Nie będę nocować w żadnym z rezerwowanych przeze mnie pokojów. Dokonuję rezerwacji dla innej osoby.

Przy rezerwacji podaj swój numer członkowski w wybranym programie. Po wymeldowaniu punkty zostaną przekazane na Twoje konto. To takie proste!

Zacznij tutaj i wybierz swój preferowany program: