Powrót do informacji o hotelu

Najnowsze komentarze klientów

Wybierz rodzaj gościa
Wspaniały



z 349 recenzji
  • Warunki w hotelu/Czystość 8,1
  • Udogodnienia 7,9
  • Lokalizacja 8,0
  • Komfort pokoju 8,3
  • Ocena personelu 8,4
  • Wart swojej ceny 8,9
  • Jedzenie/Posiłki 9,1

Teodora T. – Kanada
Podróże z partnerem
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: kwiecień 2016
Best breakfast and owners ever!
Breakfast is truly amazing, a lot of choices, abundant, great taste and presentation: exactly like in the photos of other reviews I've seen online. The family who lives and owns the place are so nice and the atmosphere is beautiful. Yes, you might see little lezards, maybe some ants and hear the roosters in the morning, but that was the case in other places I stayed in Ubud as well. My boyfriend and I were back in Ubud and we made sure to stay at Praety even for 1 night.
Data recenzji: 14 czerwca 2016

Zuraini M. – Malezja
Podróże z partnerem
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: maj 2016
THE PERFECT HOME STAY IN UBUD
We booked for 2 nights but we ended up staying for 3 nights. Beautiful home stay, loving the ambience. Room is spacious with 2 queen beds and bath tub. Home stay is run by the sweetest family ever, Mbok Praety is the real deal guys. She cooked an amazing breakfast. Banana Jaffle, Banana pancake, vegetables omelette and her fruit salads is to die for! Excellent wifi connection. Definitely will come back! Thank you Praety Homestay!
Data recenzji: 05 czerwca 2016

Marcin A. – Niemcy
Wycieczki w pojedynkę
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: maj 2016
Super home stay!
Nice people! best brakefast, but no air con.
Data recenzji: 28 maja 2016

Pat S. – Malezja
Rodziny z małymi dziećmi
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: grudzień 2013
Nice breakfast
Very relaxing stay here. Breakfast was good. No toiletries provided.
Data recenzji: 21 maja 2016

Lisanne A. – Holandia
Wycieczki w pojedynkę
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: kwiecień 2016
Best home stay in Ubud
The place is really beautiful and the rooms are decorated very homely. The family who lives here are the most gentle en welcoming people. We made a mistake with the booking reservation and booked a day too early but that was no problem and we still could stay another night. They offer al kinds of trips and nothing is too much to ask. The breaksfast
Data recenzji: 25 kwietnia 2016

Gustav L. – Szwecja
Podróże z partnerem
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: kwiecień 2016
Lovely
Excellent place to stay and above all a very friendly, kind and accommodating family that owns this home stay. Great room. Very nice surroundings.
Data recenzji: 19 kwietnia 2016

Kerstin H. – Niemcy
Podróże z partnerem
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: marzec 2016
The perfect home stay
We enjoyed the best breakfast in our holiday! It was fantastic. We spent 4 nights here. The family was always kind, helpful and lovely, sometimes we even got free fruits in the afternoon. Can't expect more from a home stay (for that very good price)... thus, we would stay here again :)
Data recenzji: 01 kwietnia 2016

Ngoc N. – Wietnam
Podróże z partnerem
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: styczeń 2016
Perfect, price reasonable
We really like the breakfast. It's so delicious. Beautiful homestay. Good location near Ubud market!
Data recenzji: 28 stycznia 2016

WONG T. – Malezja
Podróże grupowe
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: grudzień 2015
breakfast and owners are very good
breakfast and owners are very good
breakfast and owners are very good. don't expect too much on the room comfort
Data recenzji: 10 stycznia 2016

WONG T. – Malezja
Podróże grupowe
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: grudzień 2015
i like the breakfast very much
i like the breakfast very much
i like the breakfast very much
Data recenzji: 10 stycznia 2016


1

Wybierz swój program lojalnościowy

Kliknij PointsMAX na górze strony i wybieraj spośród dostępnych programów lojalnościowych linii lotniczych.

2

Wybierz pokój, dla którego przyznane będą punkty

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Otrzymaj nawet do 4900 punktów

Przy każdym pokoju, którego dotyczy promocja, zobaczysz sumę przyznawanych punktów.

3

Zaloguj się i zdobywaj punkty!

  • Numer członkowski programu
  • To nie ja zatrzymam się w tym hotelu. Dokonuję rezerwacji dla kogoś innego.

Przy rezerwacji podaj swój numer członkowski w wybranym programie. Po wymeldowaniu punkty zostaną przekazane na Twoje konto. To takie proste!

Zacznij tutaj i wybierz swój preferowany program: