Przyjemny 6,8
na podstawie 303 recenzji

Najnowsze komentarze klientów

Wybierz rodzaj gościa
Przyjemny



z 303 recenzji
  • Warunki w obiekcie / Czystość 6,8
  • Udogodnienia 5,7
  • Lokalizacja 7,2
  • Komfort pokoju 6,8
  • Obsługa 6,8
  • Wart swojej ceny 7,3
  • Jedzenie/Posiłki 5,6
Sortuj wg

NG – Malezja
Indywidualni podróżujący
Deluxe
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: maj 2016
Strategic location
It is extremely convenient to go from point to point within Medan from the hotel as it is located at the most popular street (Selat Panjang or Chinatown). Wifi speed is good in the hotel as well. Do not expect a non-smoking room because the air ventilation carries second hand smoke from other rooms and you get it too since the whole building share the same airway.
Data recenzji: 01 czerwca 2016

Nickolas – Australia
Indywidualni podróżujący
Pokój Executive
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: maj 2016
Definitely not 3 Star Hotel.
This is a dirty hotel with mouldy smelling rooms. No of the room safes work. I was taken to 2 rooms which were very unsatisfactory. When I complained, I was upgraded to an executive room which was satisfactory. But still not worth the money. Some staff were excellent. Some ignored me because of my complaints. There are better hotels in the area for the same price. This is a one star hotel at best.
Data recenzji: 29 maja 2016

Jarearnrut – Tajlandia
Indywidualni podróżujący
Pokój królewski
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: kwiecień 2016
very good
very good
Data recenzji: 25 kwietnia 2016

Michal – Polska
Indywidualni podróżujący
Deluxe
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: marzec 2016
.
.
Data recenzji: 03 kwietnia 2016

Carsten – Malezja
Indywidualni podróżujący
Pokój Executive
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: marzec 2016
Wisma Sederhana Hotel
Great price, hearty breakfast, very polite and efficient staff ! Near to central location with no big crowds. Easy access, many mini bus, beca (rickshaw). Worth the money here ! The WiFi is much better than before although at times the internet in the room is slow.
Data recenzji: 23 marca 2016

Carsten – Malezja
Indywidualni podróżujący
Pokój Executive z podwójnym łóżkiem lub dwoma łóżkami
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: marzec 2016
Great value for money !
For the price, location, hearty breakfast and quietness with no big crowds, this hotel is a clear winner ! The staff is wonderful, friendly and it is a better choice than its near neighbors.
Data recenzji: 20 marca 2016

wei – Malezja
Rodziny z małymi dziećmi
Pokój rodzinny
Nocy pobytu: 4. Miesiąc pobytu: marzec 2016
Budget for traveller
great price. Big room
Data recenzji: 19 marca 2016

NURUL – Malezja
Podróż w większej grupie
Pokój Executive z podwójnym łóżkiem lub dwoma łóżkami
Nocy pobytu: 4. Miesiąc pobytu: marzec 2016
Best Hotel
aircond not good.
Data recenzji: 08 marca 2016

Niall – Stany Zjednoczone
Indywidualni podróżujący
Deluxe
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: luty 2016
Cheap for a short stay
Staff are friendly
Rooms are very small- many of the rooms have no window - problems with dampness, mattresses are terrible but staff friendly and helpful
Data recenzji: 18 lutego 2016

Tam – Malezja
Rodziny z małymi dziećmi
Deluxe
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: luty 2016
Nice location, other still need improvement
Shower is nt function well, the room is not clean tidily. Light is dim and bathroom is smelly. No toilet paper provided. Breakfast is really limited, with fried mee and an egg only. Location is good but seem dangerous there bcoz dark street.
Data recenzji: 12 lutego 2016


1

Wybierz swój program lojalnościowy

Kliknij PointsMAX na górze strony i wybieraj spośród dostępnych programów lojalnościowych linii lotniczych.

2

Wybierz pokój, dla którego przyznane będą punkty

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Otrzymaj nawet do 4900 punktów

Przy każdym pokoju, którego dotyczy promocja, zobaczysz sumę przyznawanych punktów.

3

Zaloguj się i zdobywaj punkty!

  • Numer członkowski programu
  • To nie ja zatrzymam się w tym hotelu. Dokonuję rezerwacji dla kogoś innego.

Przy rezerwacji podaj swój numer członkowski w wybranym programie. Po wymeldowaniu punkty zostaną przekazane na Twoje konto. To takie proste!

Zacznij tutaj i wybierz swój preferowany program: