Przyjemny 6,9
na podstawie 712 recenzji

Najnowsze komentarze klientów

Wybierz rodzaj gościa
Przyjemny



z 712 recenzji
  • Warunki w obiekcie / Czystość 7,1
  • Udogodnienia 6,5
  • Lokalizacja 6,8
  • Komfort pokoju 7,2
  • Ocena personelu 7,3
  • Wart swojej ceny 7,7
  • Jedzenie/Posiłki 5,6
Sortuj wg

Indra – Indonezja
Rodziny z małymi dziećmi
Apartament Deluxe z 2 łóżkami
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: kwiecień 2015
Nice place with affordable place
recommended for those who traveling with families due to its large room ( 2 bed room), and also kitchen provided
Data recenzji: 02 kwietnia 2016

RAKA – Indonezja
Podróże służbowe
Dwuosobowy pokój o podwyższonym standardzie tylko pokój
Nocy pobytu: 5. Miesiąc pobytu: marzec 2016
Can't be considered as hotel!
Spacious Room, Large bed, Kitchen provided
This is a bad hotel for us as a bussiness traveller. We stayed here for a week and it couldve been worse. When I came to have early check in the reception told us that it is unable to provide me early check in, then i asked them whether i could be given extra charge to do that and they agreed, but the staffs were really unhelpfull they do the check in process so long. Moreover when i entered the room, the wall is dusty and broken, the bed linen was dirty so I called the housekeeping to change it, air conditioner didnt work well and make tge room hot, trashes in the balcony were something unpleasant, the bathroom is old, shower sometimes sprouted too hot watter accidentally, the phone was not working so I should go downstairs if I need something. this freakin hotel cannot be considered a 3 star hotel!!
Data recenzji: 28 marca 2016

Lim – Malezja
Podróże służbowe
Dwuosobowy pokój o podwyższonym standardzie tylko pokój
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: październik 2015
as expected in this price range
as expected in this price range
Data recenzji: 19 lutego 2016

vincentius – Indonezja
Podróże służbowe
Dwuosobowy pokój o podwyższonym standardzie tylko pokój
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: luty 2016
bad
Bad staff and service
Data recenzji: 18 lutego 2016

CHUMPHOL – Tajlandia
Podróże grupowe
Deluxe bez śniadania
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: luty 2016
Good hotel
Staff are good.
Data recenzji: 15 lutego 2016

LINA – Indonezja
Wycieczki w pojedynkę
Pokój o podwyższonym standardzie z dwoma osobnymi łóżkami (tylko pokój)
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: czerwiec 2015
Ok for business trip
The room is spacious, nice, got big swimming pool
Data recenzji: 27 stycznia 2016

Kuwera – Indonezja
Rodziny z małymi dziećmi
Dwuosobowy pokój o podwyższonym standardzie tylko pokój
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: grudzień 2015
So so
Swiming pool ok, studio room big size.
Will find other comparison, reception not that polite as expected, photo need tp be updated.
Data recenzji: 05 stycznia 2016

MOHD – Malezja
Rodziny z dużymi dziećmi
Pokój o podwyższonym standardzie z dwoma osobnymi łóżkami (tylko pokój)
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: grudzień 2015
Spacious and comfortable room
Big space in the room.
Comfortable to rest and sleep. The cafe is expensive. Taxis are easily accessable.
Data recenzji: 02 stycznia 2016

Kuwera – Indonezja
Rodziny z małymi dziećmi
Dwuosobowy pokój o podwyższonym standardzie tylko pokój
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: grudzień 2015
Overated for 3 stars
Swiming pool, room space.
No towel and tissue when we arrived The lady receptionist is not very helpfull, not a all. I think the picture should be renewed since it is totally out of date (not represent the reality)
Data recenzji: 02 stycznia 2016

Christopher – Indonezja
Rodziny z małymi dziećmi
Dwuosobowy pokój o podwyższonym standardzie tylko pokój
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: marzec 2015
Good price
Price, Location near Ubaya, Many choices of food court inside the apartement
Dirty Pool, Large room for that price but lack of decoration. Bathroom seems old.
Data recenzji: 18 lipca 2015


1

Wybierz swój program lojalnościowy

Kliknij PointsMAX na górze strony i wybieraj spośród dostępnych programów lojalnościowych linii lotniczych.

2

Wybierz pokój, dla którego przyznane będą punkty

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Otrzymaj nawet do 4900 punktów

Przy każdym pokoju, którego dotyczy promocja, zobaczysz sumę przyznawanych punktów.

3

Zaloguj się i zdobywaj punkty!

  • Numer członkowski programu
  • To nie ja zatrzymam się w tym hotelu. Dokonuję rezerwacji dla kogoś innego.

Przy rezerwacji podaj swój numer członkowski w wybranym programie. Po wymeldowaniu punkty zostaną przekazane na Twoje konto. To takie proste!

Zacznij tutaj i wybierz swój preferowany program: