2015
Dobry 7,3
na podstawie 11053 recenzji

Najnowsze komentarze klientów

Wybierz rodzaj gościa
Dobry



z 11053 recenzji
  • Warunki w obiekcie / Czystość 7,4
  • Udogodnienia 6,7
  • Lokalizacja 8,0
  • Komfort pokoju 7,3
  • Ocena personelu 7,2
  • Wart swojej ceny 7,4
  • Jedzenie/Posiłki 6,4
Sortuj wg

Antonina – Ukraina
Podróż z partnerem
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
best feature - location
Generally hotel is quite acceptable for the price. Location is the best feature: very centered, close to everything. Facilities are the weakest feature: there is nothing to do in the hotel itself; only sauna and only for male visitors.
Data recenzji: 20 września 2016
Czy uważasz, że ta recenzja jest przydatna?

lai – Malezja
Podróż w większej grupie
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
Value for money
Location is good, expanding the shuttle bus services to both ferry terminal will be even greater
Data recenzji: 19 września 2016
Jeden podróżujący uznał tę recenzję za przydatną. Zgadzasz się z nim?

Wong – Malezja
Podróż z partnerem
Biznes Executive
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
My Macau Trip
The hotel design were bit run down. Breakfast served too late. Suggest to serve around 6.30am instead of 7.30am.
Data recenzji: 18 września 2016
Jeden podróżujący uznał tę recenzję za przydatną. Zgadzasz się z nim?

ALICE – Malezja
Indywidualni podróżujący
Deluxe
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
Good.
Good.
Data recenzji: 18 września 2016
Jeden podróżujący uznał tę recenzję za przydatną. Zgadzasz się z nim?

Aik – Brunei Darussalam
Rodziny ze starszymi dziećmi
Apartament rodzinny
Nocy pobytu: 5. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
Very Disappointing
1. Quite old hotel 2. Below satisfactory cleanliness as we saw cockroach in the room (9 floor) 3. Tiny bathroom 4. Lousy shower facilities 5. TV remote control not working properly 6. Aircond system weak ~ not cold enough 7. Too dark in the room at night ~ insufficient lighting 8. Concierge doesn't provide public taxi calling services 9. Hotel staff doesn't greet guests with smile
Data recenzji: 17 września 2016
Czy uważasz, że ta recenzja jest przydatna?

Famela – Filipiny
Podróż w większej grupie
Pokój Deluxe - 3 osoby
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
5 star
Nice! 👌🏻👍🏻
Data recenzji: 16 września 2016
Jeden podróżujący uznał tę recenzję za przydatną. Zgadzasz się z nim?

Elaine – Singapur
Rodziny ze starszymi dziećmi
Executive
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
Not a bad hotel with afforable price
hotel is good with free mobile device that allow you to bring out. Location is good, hotel shuttle bus is not on time and slow. nearby has some food restaurant, near some of the casino
Data recenzji: 14 września 2016
Czy uważasz, że ta recenzja jest przydatna?

Lim – Malezja
Podróż z partnerem
Biznes Executive
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
Value for Money
The hotel just recently refurbish and all look new. Is a value for money and comfortable hotel, will stay at this hotel again
Data recenzji: 13 września 2016
Czy uważasz, że ta recenzja jest przydatna?

Lee – Malezja
Rodziny ze starszymi dziećmi
Pokój Deluxe - 3 osoby
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
Average
Renovation going on, very noisy. Need to pay MOP 1000 cash deposit even though the room is fully paid.
Data recenzji: 13 września 2016
Czy uważasz, że ta recenzja jest przydatna?

feili – Singapur
Podróż w większej grupie
Pokój Deluxe - 3 osoby
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
There is a distinct smell of smoke in my room.
Location is good.
Data recenzji: 13 września 2016
Czy uważasz, że ta recenzja jest przydatna?


1

Wybierz swój program lojalnościowy

Kliknij PointsMAX na górze strony i wybieraj spośród dostępnych programów lojalnościowych linii lotniczych.

2

Wybierz pokój, dla którego przyznane będą punkty

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Otrzymaj nawet do 4900 punktów

Przy każdym pokoju, którego dotyczy promocja, zobaczysz sumę przyznawanych punktów.

3

Zaloguj się i zdobywaj punkty!

  • Numer członkowski programu
  • Nie będę nocować w żadnym z rezerwowanych przeze mnie pokojów. Dokonuję rezerwacji dla innej osoby.

Przy rezerwacji podaj swój numer członkowski w wybranym programie. Po wymeldowaniu punkty zostaną przekazane na Twoje konto. To takie proste!

Zacznij tutaj i wybierz swój preferowany program: