Wspaniały 8,2
na podstawie 822 recenzji

Najnowsze komentarze klientów

Wybierz rodzaj gościa
Wspaniały



z 822 recenzji
  • Warunki w obiekcie / Czystość 8,4
  • Udogodnienia 7,5
  • Lokalizacja 8,9
  • Komfort pokoju 8,4
  • Obsługa 8,3
  • Wart swojej ceny 7,8
  • Jedzenie/Posiłki 7,5
Sortuj wg

SWEE – Malezja
Podróż w większej grupie
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: maj 2016
Very good location, cleanliness,good breakfast
Very good location, cleanliness,good breakfast
Data recenzji: 22 maja 2016

douglas – Stany Zjednoczone
Indywidualni podróżujący
Executive Studio
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: maj 2016
Will return
Annie Wang was a great Hostess speaks perfect English gave great suggestions!
Data recenzji: 19 maja 2016

TAN – Singapur
Indywidualni podróżujący
Superior King or Twin Room (Free Upgrade to Deluxe Room)
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: maj 2016
Another good experience at Macau
The location of this hotel is excellent. There is a 24 hours mini-mart and a small eatery that operate till 2am across the road. And also easily accessible to many good eateries round the area. Facilities - There is a food court within the hotel itself that operates very late at night. The casino had 4 levels ranging from the tables to self play electronic gambling. Staff was very polite and fast in doing the check in.
Data recenzji: 16 maja 2016

james – Singapur
Podróż z partnerem
Pokój rodzinny (3 osoby dorosłe)
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: kwiecień 2016
Dispute with the hotel rate when checking out
My booking was done on 10th April and was told the charges is S $649.57 inclusive of taxes and fee for my 3 night stay which is stated clearly in your confirmation email. However, Gand Emperor insisted that this charges was not included 15% taxes and svs fee. As a result, we had no choice but to settle the charges which ended with additional S$98. According to Grand Emperor, this problem was lied on Agoda and Booking.com. Can Agoda or Booking.com clarify this matter and get the refund for us as had caused so much inconvenience and the feeling of clarifying the charges making us lose confidence with Agoda.
Data recenzji: 29 kwietnia 2016

Tuan – Singapur
Indywidualni podróżujący
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: kwiecień 2016
Upgrade
free upgraded room.
Data recenzji: 25 kwietnia 2016

Seow – Singapur
Podróż z partnerem
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: kwiecień 2016
Decent
First time here. Expected more.
Data recenzji: 18 kwietnia 2016

lim – Malezja
Rodziny ze starszymi dziećmi
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: maj 2015
Hotel condition
The hotel is clean and easy access to tourist area
Data recenzji: 15 kwietnia 2016

Pei – Malezja
Podróż w większej grupie
Pokój o podwyższonym standardzie - z widokiem na miasto
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2015
Not bad. Value for money
There's a "canteen" located in their casino, food not bad and very cheap. Remember to try..
Data recenzji: 03 kwietnia 2016

Cheong – Makau
Indywidualni podróżujący
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2015
clean room with nice view
good location to go shopping and walk around
Data recenzji: 23 marca 2016

Yi-hui – Tajwan
Podróż w większej grupie
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: styczeń 2016
good
good
Data recenzji: 22 lutego 2016


1

Wybierz swój program lojalnościowy

Kliknij PointsMAX na górze strony i wybieraj spośród dostępnych programów lojalnościowych linii lotniczych.

2

Wybierz pokój, dla którego przyznane będą punkty

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Otrzymaj nawet do 4900 punktów

Przy każdym pokoju, którego dotyczy promocja, zobaczysz sumę przyznawanych punktów.

3

Zaloguj się i zdobywaj punkty!

  • Numer członkowski programu
  • To nie ja zatrzymam się w tym hotelu. Dokonuję rezerwacji dla kogoś innego.

Przy rezerwacji podaj swój numer członkowski w wybranym programie. Po wymeldowaniu punkty zostaną przekazane na Twoje konto. To takie proste!

Zacznij tutaj i wybierz swój preferowany program: