Najnowsze komentarze klientów

Wybierz rodzaj gościa
Dobry



z 3976 recenzji
  • Warunki w obiekcie / Czystość 7,8
  • Udogodnienia 7,0
  • Lokalizacja 7,3
  • Komfort pokoju 7,5
  • Obsługa 7,6
  • Wart swojej ceny 7,5
  • Jedzenie/Posiłki 6,5
Sortuj wg

Thanh – Wietnam
Indywidualni podróżujący
Premium
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
The hotel is ok, but other thing are all bad!
Water is charged. When I reached a doormen to seek assist with a taxi, he point me to the street & I have to try catching one for myself which is incredible tough. No shuttle bus too. It maybe good for those who have car or who want to stay close to Taipa village.
Data recenzji: 21 lipca 2016

LILIN – Tajwan
Indywidualni podróżujący
Premium
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Good
Good
Data recenzji: 19 lipca 2016

LILIN – Tajwan
Indywidualni podróżujący
Premium
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Good
Good
Data recenzji: 15 lipca 2016

So – Hongkong
Podróż w większej grupie
Premium
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: wrzesień 2015
Quite good
-
Data recenzji: 06 lipca 2016

Xi – Malezja
Podróżujący służbowo
Premium
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: czerwiec 2016
fantastic service and helpful staff
on business trip, book for overnight transit, it has buggy in airport to hotel
Data recenzji: 02 lipca 2016

Yash – Wielka Brytania
Indywidualni podróżujący
Pokój Premium z podwójnym łóżkiem lub dwoma pojedynczymi łóżkami
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: marzec 2016
decent price for macau
about a HK$30-40 dollar cab ride away from the major hotels like Hard Rock, Venentian. But for the price, its worth it. Staff were very helpful and spoke good English. Didnt have a chance to check out the facilities.
Data recenzji: 29 czerwca 2016

Kai – Hongkong
Podróżujący służbowo
Premium
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: czerwiec 2016
Excellent location and clean room
Very good location and clean room. Good view for horse lovers!
Data recenzji: 28 czerwca 2016

Ng – Hongkong
Indywidualni podróżujący
Premium
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: czerwiec 2016
Avaerage
Not too bad location and the hotel lobby is noisy packed with tourists all the time.
Data recenzji: 25 czerwca 2016

Kate – Makau
Podróż z partnerem
Premium
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: czerwiec 2016
6th Anniversary & Empty pool
Nothing's better than having the whole pool to yourself! Not to mention it being the only deep pool I've ever seen in hotels.
Data recenzji: 22 czerwca 2016

CHIN – Tajwan
Podróż w większej grupie
Premium
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: czerwiec 2016
Just for a stay. Nothing more expectation
We booked this as galaxy hotel is full. The room is clean and comfortable. But shuttle bus only to the ferry per hour is not convenient at all. Hard to get a taxi here. The staff is the worst. We asked for the the plug transfer and they said they are out of it yet he was carrying one on his hands. They refuse to offer use 2 more bottles of waters. Very unprofessional, poor, and rude service. Room service food is good but the servant is terrible with a poker face and rude attitude.
Data recenzji: 14 czerwca 2016


1

Wybierz swój program lojalnościowy

Kliknij PointsMAX na górze strony i wybieraj spośród dostępnych programów lojalnościowych linii lotniczych.

2

Wybierz pokój, dla którego przyznane będą punkty

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Otrzymaj nawet do 4900 punktów

Przy każdym pokoju, którego dotyczy promocja, zobaczysz sumę przyznawanych punktów.

3

Zaloguj się i zdobywaj punkty!

  • Numer członkowski programu
  • Nie będę nocować w żadnym z rezerwowanych przeze mnie pokojów. Dokonuję rezerwacji dla innej osoby.

Przy rezerwacji podaj swój numer członkowski w wybranym programie. Po wymeldowaniu punkty zostaną przekazane na Twoje konto. To takie proste!

Zacznij tutaj i wybierz swój preferowany program: