2015
Bardzo dobry 7,8
na podstawie 3270 recenzji

Najnowsze komentarze klientów

Wybierz rodzaj gościa
Bardzo dobry



z 3270 recenzji
  • Warunki w obiekcie / Czystość 7,9
  • Udogodnienia 7,5
  • Lokalizacja 7,5
  • Komfort pokoju 8,2
  • Ocena personelu 8,0
  • Wart swojej ceny 7,7
  • Jedzenie/Posiłki 7,4
Sortuj wg

WENHSIEN – Tajwan
Rodziny z małymi dziećmi
Nocy pobytu: 6. Miesiąc pobytu: wrzesień 2016
Not bad
Many flies and ants in the restaurant and mosquitoes in the room. Swim pool and beach are nice.
Data recenzji: 20 września 2016
Czy uważasz, że ta recenzja jest przydatna?

Shuichi – Japonia
Wycieczki w pojedynkę
Mabuhay Premier
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: sierpień 2016
When I stay in Cebu, I always stay in the white sand.
Service and price I think very good.
Data recenzji: 28 sierpnia 2016
Czy uważasz, że ta recenzja jest przydatna?

Simon – Stany Zjednoczone
Podróże z partnerem
Pokój Grand Luxe
Nocy pobytu: 4. Miesiąc pobytu: sierpień 2016
Recent stay.
Nice place, room was very good and staff was great. This is our second time we stayed there. Last year I developed stomach problems, this year the same, except worse. Got a fever and chills Dont think ill be staying there again.
Data recenzji: 20 sierpnia 2016
Czy uważasz, że ta recenzja jest przydatna?

Mark – Nowa Zelandia
Rodziny z małymi dziećmi
Pokój Grand Luxe
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Just Fine!!
Aircon not working well... room was quite hot... beach to small...
Data recenzji: 30 lipca 2016
Czy uważasz, że ta recenzja jest przydatna?

Erickson – Filipiny
Rodziny z małymi dziećmi
Deluxe
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: czerwiec 2016
Superb place to stay but need to improve services
We really enjoyed the hotel. They upgraded our room for free and got a really spacious room. Breakfast is delicious and have lots of choices. There are so many flies though, and they cannot do something about it. Would be better if they have an option for guests to dine-in an air conditioned room. What really disappointed us was their security in-charge of recording the details of taxi requested by their guests. My husband lost his wallet in the taxi and they gave us the WRONG taxi company and plate number (they assured me it's the right one.) Fortunately, the security on the next hotel where we went got the correct details and helped us contact the driver and we were able to retrieved the wallet.
Data recenzji: 26 lipca 2016
Jeden podróżujący uznał tę recenzję za przydatną. Zgadzasz się z nim?

Hyunchul – Korea Południowa
Rodziny z małymi dziećmi
Deluxe
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Not bad
Not bad
Data recenzji: 24 lipca 2016
Czy uważasz, że ta recenzja jest przydatna?

william – Stany Zjednoczone
Rodziny z małymi dziećmi
Deluxe
Nocy pobytu: 4. Miesiąc pobytu: czerwiec 2016
There are better places to stay for the money
Door lock did not work for one of two rooms. Entire area flooded and ruined shoes and clothes just walking to the room with 2 feet of water. My girl was told to check in to the front desk as a whore, even though she had registered with me the first day of four. They wanted to charge me extra for a registered guest that was already paid for and threatened to detain me if I did not sign credit card. I am denying all charges and suggest to stay clear. Also only wifi in some rooms, but neither of the two I had.
Data recenzji: 09 lipca 2016
Czy uważasz, że ta recenzja jest przydatna?

Zennen – Filipiny
Rodziny z małymi dziećmi
Pokój Grand Luxe
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Excellent Stay
We have enjoyed our stay. The swimming pool is very clean and the food is good. The variety of wines are excellent. One of the best place to dine and wine.
Data recenzji: 08 lipca 2016
Czy uważasz, że ta recenzja jest przydatna?

NECITAS – Filipiny
Rodziny z małymi dziećmi
Mabuhay Premier
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: czerwiec 2016
Enjoy
We enjoyed the view from our suite ang pool and sea
Data recenzji: 02 lipca 2016
Czy uważasz, że ta recenzja jest przydatna?

Maria – Filipiny
Podróże z partnerem
Pokój Grand Luxe
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: czerwiec 2016
Nice facility
Worth it!
Data recenzji: 26 czerwca 2016
Czy uważasz, że ta recenzja jest przydatna?


1

Wybierz swój program lojalnościowy

Kliknij PointsMAX na górze strony i wybieraj spośród dostępnych programów lojalnościowych linii lotniczych.

2

Wybierz pokój, dla którego przyznane będą punkty

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Otrzymaj nawet do 4900 punktów

Przy każdym pokoju, którego dotyczy promocja, zobaczysz sumę przyznawanych punktów.

3

Zaloguj się i zdobywaj punkty!

  • Numer członkowski programu
  • To nie ja zatrzymam się w tym hotelu. Dokonuję rezerwacji dla kogoś innego.

Przy rezerwacji podaj swój numer członkowski w wybranym programie. Po wymeldowaniu punkty zostaną przekazane na Twoje konto. To takie proste!

Zacznij tutaj i wybierz swój preferowany program: