Powrót do informacji o hotelu

Najnowsze komentarze klientów

Wybierz rodzaj gościa
Wspaniały



z 3255 recenzji
  • Warunki w hotelu/Czystość 9,2
  • Udogodnienia 8,5
  • Lokalizacja 8,9
  • Komfort pokoju 9,0
  • Ocena personelu 9,1
  • Wart swojej ceny 8,5
  • Jedzenie/Posiłki 8,4

maria T. – Filipiny
Podróże z partnerem
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Location
Good location
Data recenzji: 25 lipca 2016

Claudine S. – Filipiny
Podróże z partnerem
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Good Location
Very near the mall, big room
Data recenzji: 25 lipca 2016

CHRISTINE C. – Singapur
Podróże służbowe
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Unsatisfactory service
We have to request twice for shower cap as it was not included on the vanity top. Personally spoke to the front desk in the morning and when we came back late at night it was still not done. I had to ask the chambermaid for help.
Data recenzji: 22 lipca 2016

JANETH K. – Filipiny
Wycieczki w pojedynkę
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Good location with excellent staff (courteous and accomodating). More filipino food please especiall
Room is spacious.
Data recenzji: 20 lipca 2016

kasper L. – Dania
Podróże z partnerem
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: luty 2016
best in town
great rooms, great food great service, just great atmosphere, we love it
Data recenzji: 20 lipca 2016

CLEOPATRA E. – Filipiny
Rodziny z małymi dziećmi
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
THUMBS UP!
THUMBS UP!
Data recenzji: 18 lipca 2016

rhea R. – Filipiny
Rodziny z małymi dziećmi
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
less than helpful staff
we brought our van, and when we arrived no one came to meet us. everyone was busy/preoccupied. we checked in 4pm but room wasnt ready yet. bathrooms dont have necessary handle bars usually required by city engineers for pwd/senior citizens/children's safety. bill from restaurant wasnt shown, no receipt was given. restaurant bill was charged to incidents deposit but still dint show itemized receipt/breakdown. goven refund from incidentals deposit 1294.99 but i was only given 1294.00 because they dont have .99 cents.. had i lacked .99 cents with my payment, would they give me my rooms??? will not recommend.
Data recenzji: 17 lipca 2016

Dale O. – Filipiny
Wycieczki w pojedynkę
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Excellent
I stayed here last year but just for a night and didn't really stay long in the hotel enough to make an impression . This time, I stayed longer. And boy, did I enjoy it. Service is even better than Shangrila. Lorraine and Solitaire were 2 members of the staff who really stood out, made my stay comfortable and enjoyable. Radisson Blu Cebu staff has an endearing quality. I would love to go back again and again . 4.5 stars I'll give them a 9
Data recenzji: 17 lipca 2016

Joey C. – Filipiny
Podróże z partnerem
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Expensive, a bit old
Lack of entertainment. Kinda expensive rates, the room is slightly old.
Data recenzji: 17 lipca 2016

CAO D. – Chiny
Podróże służbowe
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Good stay
It's a good stay, however the hotel is getting old!
Data recenzji: 16 lipca 2016