Dobry 7,1
na podstawie 8393 recenzji

Najnowsze komentarze klientów

Wybierz rodzaj gościa
Dobry



z 8393 recenzji
  • Warunki w obiekcie / Czystość 7,5
  • Udogodnienia 6,5
  • Lokalizacja 8,8
  • Komfort pokoju 7,0
  • Obsługa 7,0
  • Wart swojej ceny 6,8
  • Jedzenie/Posiłki 5,7
Sortuj wg

Rungrawee – Tajlandia
Indywidualni podróżujący
Pokój standardowy Queen
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: lipiec 2014
It's OK
Administration,receptionist&location
I like this hotel
Data recenzji: 28 listopada 2014

Hermalyne – Filipiny
Indywidualni podróżujący
Jednoosobowy Pokój standardowy
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: październik 2014
Good Location and Affordable
Near MRT, Shopping and restaurants everywhere
What I like about the hotel is that it is accessible and near the following: 1. MRT station 1-2 minutes’ walk 2. restaurants are all over the place (though they are not open in the morning but an alternative breakfast place is McDonalds). 3. Shopping area 4. Temple area (good for picture taking) 5. Spa (Inside the hotel as well as there is one fronting the hotel) 6. Affordable The hotel façade was painted in white and looks simple but elegant. Check in and out was a less than 3 minutes. I found the interior of the hotel quite dark. I booked a standard single room and was upgraded to a standard double room with 1 Queen Bed with a window. It was a relief as I could hardly imagine how big the standard single room was. The room layout was compact. Room provides a safety deposit box. Leg room was enough for one luggage. I felt claustrophobic. Bathroom tiles were dark. The room ceiling had a very beautiful porcelain glass design. Bed and pillow quality was good. WIFI was good. Recommending the hotel to travellers on a budget.
Data recenzji: 27 listopada 2014

Chai – Malezja
Podróż z partnerem
Pokój o podwyższonym standardzie Queen
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: listopad 2014
Good location
clean , good location and value for money
Excellent .
Data recenzji: 27 listopada 2014

Kok – Singapur
Podróż z partnerem
Pokój standardowy Queen
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: wrzesień 2014
good location
location, food and central
nice
Data recenzji: 27 listopada 2014

Siew – Malezja
Podróż w większej grupie
Pokój standardowy Queen
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: listopad 2014
Good location
Location and cleanliness
Good location and clean room
Data recenzji: 27 listopada 2014

Chee – Malezja
Rodziny z małymi dziećmi
Pokój o podwyższonym standardzie Queen
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: grudzień 2013
Comfort, Cozy & Clean Hotel
Clean, Comfort, Value for money
I had a good stay at the hotel, the staff is really kind and cheerful, the hotel is clean and its value for what it cost. Will be back again when on my next trip. It’s location is close to where I’m heading so to me its very strategic for my trip schedule.
Data recenzji: 26 listopada 2014

Chee – Malezja
Rodziny z małymi dziećmi
Pokój o podwyższonym standardzie z dwoma łóżkami
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: grudzień 2013
Comfort, Cozy & Clean Hotel
Clean, Comfort, Value for money
I had a good stay at the hotel, the staff is really kind and cheerful, the hotel is clean and its value for what it cost. Will be back again when on my next trip. It’s location is close to where I’m heading so to me its very strategic for my trip schedule.
Data recenzji: 26 listopada 2014

SHUI – Hongkong
Podróż z partnerem
Pokój o podwyższonym standardzie Queen
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: luty 2014
Clean but very small room
Great location, clean and quiet.
Great location but the room was very small.
Data recenzji: 26 listopada 2014

SHUI – Hongkong
Podróż z partnerem
Pokój o podwyższonym standardzie Queen
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: luty 2014
Great location, small room
Great location with free wifi
Great location but very small room.
Data recenzji: 26 listopada 2014

Yun – Australia
Rodziny z małymi dziećmi
Deluxe Queen
Nocy pobytu: 4. Miesiąc pobytu: listopad 2014
very tiny room and poor night staff
location, Wi-Fi,
Wasn't impressed, even though it's a budget hotel, the staff we contacted at night was not friendly, did not seem to care and never picked up the phone. The day staff seemed nicer but we were always out and about during the day so never really made a lot of contact with them. The room was tiny and the bathroom had very squeaky doors. The towels looked quite old. There was a lizard in our bathroom, not that I was scared of them but I still didn't expect something in my room. Location was great, so close to lots of places to eat.
Data recenzji: 25 listopada 2014


1

Wybierz swój program lojalnościowy

Kliknij PointsMAX na górze strony i wybieraj spośród dostępnych programów lojalnościowych linii lotniczych.

2

Wybierz pokój, dla którego przyznane będą punkty

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Otrzymaj nawet do 4900 punktów

Przy każdym pokoju, którego dotyczy promocja, zobaczysz sumę przyznawanych punktów.

3

Zaloguj się i zdobywaj punkty!

  • Numer członkowski programu
  • To nie ja zatrzymam się w tym hotelu. Dokonuję rezerwacji dla kogoś innego.

Przy rezerwacji podaj swój numer członkowski w wybranym programie. Po wymeldowaniu punkty zostaną przekazane na Twoje konto. To takie proste!

Zacznij tutaj i wybierz swój preferowany program: