Dobry 7,1
na podstawie 8395 recenzji

Najnowsze komentarze klientów

Wybierz rodzaj gościa
Dobry



z 8395 recenzji
  • Warunki w obiekcie / Czystość 7,5
  • Udogodnienia 6,5
  • Lokalizacja 8,8
  • Komfort pokoju 7,0
  • Ocena personelu 7,0
  • Wart swojej ceny 6,8
  • Jedzenie/Posiłki 5,7
Sortuj wg

Wing – Hongkong
Podróż z partnerem
Executive
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: listopad 2014
Thin wall
wall too thin
The location of hotel is great! really near MRT and chinatown. Surrounded by resteraurant. BUT THE HOTEL WALL SO THIN! you can hear anyone entering their room, opening water tape, shower, etc Thus, no window for all room.
Data recenzji: 25 listopada 2014

ananda – Indonezja
Rodziny z małymi dziećmi
Executive
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: styczeń 2014
not so good
clean, location, staff
Data recenzji: 25 listopada 2014

khuanchanok – Tajlandia
Rodziny z małymi dziećmi
Pokój standardowy Queen
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: sierpień 2014
Good location
Good location Easy to find food
Data recenzji: 24 listopada 2014

Michail – Grecja
Podróżujący służbowo
Pokój standardowy Queen
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: listopad 2014
Not bad
Location, clean
Data recenzji: 24 listopada 2014

Michael – Hongkong
Podróżujący służbowo
Pokój o podwyższonym standardzie z dwoma łóżkami
Nocy pobytu: 4. Miesiąc pobytu: listopad 2014
Convenient and comfortable
location, price, bed
Wise choice
Data recenzji: 24 listopada 2014

TIEN – Wietnam
Podróż z partnerem
Deluxe Queen
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: listopad 2014
Accetable hotel
Near MRT, nice decoration, good wifi
The room is too small, however it is normal in Singapore. Hotel's location is perfect, in the heart of Chinatown, near MRT station and some attractions as Budda Teeth Temple, Hindu Temple...
Data recenzji: 24 listopada 2014

Thanit – Tajlandia
Indywidualni podróżujący
Pokój o podwyższonym standardzie Queen
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: listopad 2014
Good Location, Close to MRT
Location, Clean, Modern
Data recenzji: 24 listopada 2014

Shaun – Nowa Zelandia
Podróż z partnerem
Executive
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: listopad 2014
An average stay at an average hotel
The room was clean, the location is good, open 24/7
As it says in the title, our stay was pretty average. Some of the staff were cold and at times quite rude, especially when we 'took up their time' with simple things like asking for a taxi to be called or asking questions about the surrounding area. Not attitudes you want from hotel service staff. We booked an executive room which turned out to be tiny. We looked it up on their website after we got there, as we were sure it should've been bigger. Our 'executive' room, looked EXACTLY like a deluxe (which is a cheaper room type) and looked very different than the pictures they had up for the Executive. When we questioned this they told us that it was a 'different type' of executive because it's on the ground floor, though I got the impression that they had just put us in a smaller room as they had over booked. Hard to say for sure. The room itself was clean and the decor decent, just tiny. The bed was also quite short, so at 5'11" I was far too tall for the bed. Not normally a problem as I let my feet dangle off the end, but with this bed there was a wooden board at the end so my feet had nowhere to go. Doesn't make for a comfortable sleep for a taller guest. The best thing about the hotel is its location, in the heart of China Town and very close to the markets, yet far enough away to not be noisy. There are many restaurants in the area and an MRT station close by. Also there is a cat cafe right across the street. So a mixed bag really, I doubt I would ever stay there again.
Data recenzji: 23 listopada 2014

Kartini – Singapur
Podróż z partnerem
Pokój standardowy Queen
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: listopad 2014
Good and bad points
1. Friendly customer 2. Convenient area in chinatown 3. Room very clean
I got the 1st floor hotel room, but when visitor walking down the aisle i can hear footsteps from the platform. Neighbour staying next right to me, i can hear clearly their speech, dragging chairs and etc.. Very irritating when sleeping with so much noise.. Anyway the hotel is still among the best👍👍👍
Data recenzji: 23 listopada 2014

Luisa – Chiny
Indywidualni podróżujący
Jednoosobowy Pokój standardowy
Nocy pobytu: 4. Miesiąc pobytu: listopad 2014
Great Hotel
Clean, convenient, comfortable
Data recenzji: 22 listopada 2014


1

Wybierz swój program lojalnościowy

Kliknij PointsMAX na górze strony i wybieraj spośród dostępnych programów lojalnościowych linii lotniczych.

2

Wybierz pokój, dla którego przyznane będą punkty

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Otrzymaj nawet do 4900 punktów

Przy każdym pokoju, którego dotyczy promocja, zobaczysz sumę przyznawanych punktów.

3

Zaloguj się i zdobywaj punkty!

  • Numer członkowski programu
  • Nie będę nocować w żadnym z rezerwowanych przeze mnie pokojów. Dokonuję rezerwacji dla innej osoby.

Przy rezerwacji podaj swój numer członkowski w wybranym programie. Po wymeldowaniu punkty zostaną przekazane na Twoje konto. To takie proste!

Zacznij tutaj i wybierz swój preferowany program: