Bardzo dobry 7,4
na podstawie 25014 recenzji

Najnowsze komentarze klientów

Wybierz rodzaj gościa
Bardzo dobry



z 25014 recenzji
  • Warunki w obiekcie / Czystość 7,5
  • Udogodnienia 6,7
  • Lokalizacja 8,8
  • Komfort pokoju 7,2
  • Obsługa 7,2
  • Wart swojej ceny 7,2
  • Jedzenie/Posiłki 6,3
Sortuj wg

Renny – Indonezja
Podróże z partnerem
Pokój o podwyższonym standardzie
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
The services not good and the room to small
We pay Aud 135 per night and the room so small like a box. The bathroom so small. My husband request wine glass and ice cube but they don't have. Weird. No breakfast. The room is clean and comfortable although smelly on arrival. The tv channel is not complete at all. Oh well, after 2 nights, we stay in another hotel, bigger and better than this hotel. The location is good close to food court, mini mart and super market. The hotel full of Chinese, so annoying in the morning they make a lot of noise in front of door. They smoking in the room. Our room was smelly when we check in. The hotel doesn't have rules at all. Weird. We won't back again. Its not worth it at all for us. Oh well bad luck.
Data recenzji: 11 lipca 2016

Juliet – Malezja
Podróże służbowe
Pokój o podwyższonym standardzie
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Good
It was good
Data recenzji: 11 lipca 2016

Eio – Malezja
Rodziny z małymi dziećmi
Pokój o podwyższonym standardzie
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Good location
Clean,good location,near mrt station,have so many food stall near this hotel.
Data recenzji: 11 lipca 2016

CHAN – Singapur
Rodziny z dużymi dziećmi
Pokój o podwyższonym standardzie z 2 pojedynczymi łóżkami z widokiem na miasto
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
ok
ok
Data recenzji: 11 lipca 2016

NEOH – Malezja
Rodziny z dużymi dziećmi
Pokój o podwyższonym standardzie
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
A good location hotel.
Internet service was terribly slow. Despite complaint being made, there was no improvement at all.
Data recenzji: 11 lipca 2016

Lenny – Indonezja
Rodziny z małymi dziećmi
Pokój o podwyższonym standardzie z 2 pojedynczymi łóżkami z widokiem na miasto
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Best location
Best location
Data recenzji: 11 lipca 2016

Lenny – Indonezja
Rodziny z małymi dziećmi
Pokój dwuosobowy o podwyższonym standardzie (z widokiem na miasto)
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Best location
Best location
Data recenzji: 11 lipca 2016

Djoko – Indonezja
Rodziny z dużymi dziećmi
Pokój z dwoma łóżkami
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: lipiec 2016
Location is superb.
The location of this hotel is superb because it is above Lavender MRT. From Changi airport, you can take green line MRT direct to the Hotel. There are 24hours Kopitiam foodcourt, Burger King, Subway and Cheers convient store next to the Hotel. Overall it is good hotel.
Data recenzji: 11 lipca 2016

Eng – Malezja
Podróże służbowe
Pokój o podwyższonym standardzie
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: czerwiec 2016
6.0 Good location, friendly staff, room not clean...
Pillow, bed sheet, floor, table... Toilet very smelly. During the stay at morning time, there was 2 staff knock the door...one for air condition filter service and change, another one for nail the cabinet. Hair dryer burned smell and sticky.
Data recenzji: 11 lipca 2016

Eng – Malezja
Podróże służbowe
Pokój z dwoma łóżkami
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: maj 2016
Good location, Friendly receptionist...
Room cleanliness have to improve
Data recenzji: 11 lipca 2016


1

2

3

1234

Zacznij tutaj i wybierz swój preferowany program: