Przyjemny 6,8
na podstawie 332 recenzji

Najnowsze komentarze klientów

Wybierz rodzaj gościa
Przyjemny



z 332 recenzji
  • Warunki w obiekcie / Czystość 6,1
  • Udogodnienia 6,7
  • Lokalizacja 7,9
  • Komfort pokoju 6,5
  • Obsługa 6,9
  • Wart swojej ceny 7,0
  • Jedzenie/Posiłki 6,6
Sortuj wg
Zweryfikowane recenzje

Jun – Chiny
Indywidualni podróżujący
Pokój o podwyższonym standardzie
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: wrzesień 2015
Good value for money but ...
size of the room, restaurants
One of the lady at the front desk is incredibly rude, the rest is fine. In general, the hotel felt not well managed and a bit run down. The room size is very decent that would make most 4 star hotels proud but one can't help but feel it is not well maintained and shows its age. For the price I was paying though, it was good value.
Data recenzji: 29 września 2015

eunyoung – Korea Południowa
Podróż z partnerem
Pokój o podwyższonym standardzie
Nocy pobytu: 2. Miesiąc pobytu: lipiec 2015
so cold~
no
very cold..
Data recenzji: 17 lipca 2015

Darren – Stany Zjednoczone
Podróżujący służbowo
Z częściowym widokiem na ocean
Nocy pobytu: 6. Miesiąc pobytu: maj 2015
hotel is run down.
bed, easy and free parking,
Just ok.
Data recenzji: 24 maja 2015

Timothy – Stany Zjednoczone
Podróżujący służbowo
Pokój o podwyższonym standardzie
Nocy pobytu: 7. Miesiąc pobytu: kwiecień 2015
Moldy, Humid but Decent Staff at least
location
There Is a clear a prevailing presence of mold in this building and apparently a lack of any attempt to control humidity. I would not recommend the hotel to a friend or co-worker, though at least I found the staff mostly amiable, though perhaps not entirely competent.
Data recenzji: 25 kwietnia 2015

Tom – Stany Zjednoczone
Podróżujący służbowo
Pokój o podwyższonym standardzie
Nocy pobytu: 5. Miesiąc pobytu: kwiecień 2015
Just very ok. But a good value for the money
Location , price, staff
Data recenzji: 25 kwietnia 2015

Ming-Chih – Tajwan
Indywidualni podróżujący
Pokój o podwyższonym standardzie
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: kwiecień 2015
i would never stay here again
1. tony romas
this hotel is depressing. nice large rooms and bath, but it has not had any work done on it in years. feels old, and depressing inside. plumbing is very bad took one day to get warm water out of the shower. managed to eventually get wifi signal when staff gave me a gadget that boosted the signal. floors in room are worn and old. this hotel was only 10 mins from the airport but it cost $20.00 usd for taxi. taxis are very expensive in guam. many companies are run by koreans, so they sometimes will say they are giving you discounts. actually it is cheaper to rent a car than to use taxis. i would never stay at this hotel again. there was only one thing it had to offer besides 4 walls and some dirty windows and it was tony romas restaurant downstairs that seemed filled at night with many japanese and korean tourist the nights i was there. the royal orchid is less than royal. could not wait to leave it.
Data recenzji: 17 kwietnia 2015

Nicole – Stany Zjednoczone
Podróż z partnerem
Pokój o podwyższonym standardzie
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: marzec 2015
staying in Guam
location, staff & price
Very pleasant
Data recenzji: 26 marca 2015

Amy – Stany Zjednoczone
Rodziny ze starszymi dziećmi
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: luty 2015
Glad I only booked 1 night
Location, restaurants in the building, view
Not a clean room. All the floors were dirty, needing a vacuuming and a sweep. The tub was dusty. The shower had water damage. The linens seemed fresh, but the mattress covers didn't fit the bed. The front desk staff were friendly. But I didn't confront the cleanliness issue with the staff, since we only stayed a half of a night (late flight).
Data recenzji: 06 marca 2015

Laura – Kanada
Indywidualni podróżujący
Pokój o podwyższonym standardzie
Nocy pobytu: 1. Miesiąc pobytu: grudzień 2014
Windows Don't Open
staff were friendly and accommodating, very close to the ocean, good restaurants
It was ok. The staff were perfectly friendly and helpful. But even though Wifi was advertised and I had the password and login, I could never connect. The room itself was nice, but a bit musty, and the windows wouldn't open and there wasn't an outdoor balcony, a big downside for me for a tropical place like Guam.
Data recenzji: 27 grudnia 2014

Scott – Stany Zjednoczone
Indywidualni podróżujący
Pokój o podwyższonym standardzie
Nocy pobytu: 3. Miesiąc pobytu: grudzień 2014
damp and moldy
staff was friendly, location was great, basic building was good
The smell of mold was everywhere. It is not like this in some other hotels. Our carpet felt as if it had just been shampooed, it was that wet. We left after three nights, and Agoda dropped any charge for the remainder of the reservation.
Data recenzji: 25 grudnia 2014


1

Wybierz swój program lojalnościowy

Kliknij PointsMAX na górze strony i wybieraj spośród dostępnych programów lojalnościowych linii lotniczych.

2

Wybierz pokój, dla którego przyznane będą punkty

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Otrzymaj nawet do 4900 punktów

Przy każdym pokoju, którego dotyczy promocja, zobaczysz sumę przyznawanych punktów.

3

Zaloguj się i zdobywaj punkty!

  • Numer członkowski programu
  • Nie będę nocować w żadnym z rezerwowanych przeze mnie pokojów. Dokonuję rezerwacji dla innej osoby.

Przy rezerwacji podaj swój numer członkowski w wybranym programie. Po wymeldowaniu punkty zostaną przekazane na Twoje konto. To takie proste!

Zacznij tutaj i wybierz swój preferowany program: